-.-

Aha trodde min brud skulle komma till mig men nej så blev det ju inte eller väntat hela dagen men vet inte hon verkar inte komma så ah får väl sätta mig och spendera denna kväll framför datorn också då :/ har ju fan inget annat att göra.. Men ska försöka kirra Xbox Spelet CoD idag måste fan ha det nu asså! sen köpa live också men måste ha mina cashflowish då asså men ah får se hur det går, en sak vet jag att jag ska göra idag är iallafall att min morsa kommer och hämtar mig efter jobbet då ska vi köpa raketer :) sen efter det ska jag sola typ stå solarie fick nån jävla gratis solning av min farsa så vad fan bara på att köra bree ;) men ah vi hörs senare bloggers läsares schtekares allt möjligts hihihohhoohhahahheehe // DRessarn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0