Chill kväll idag då

idag vaknade jag och natalie vid 12 ungefär och ingen visste vart matte var.. alla ringde och frågade alla och ingen fick tag på han men nu för ett tag sen fick vi tag på han så oroliga som alla vart. han har ju tappat sin lur förstår fan inte hur asså :/ aja ikväll ska jag och natalie till linn typ och ha en chill kväll med film godis och läsk typ så ah det är vad som händer ikväll. igår var det ju helt kaos asså! fattar ingenting skulle åkt hem men min mobil typ cpade sig och grejer så fick ett sms av farsan imorse att han tappat förtroendet för mig totalt och att jag inte behöver typ komma hem och att jag ska hålla mig borta så ah vette fan får väl bo hos kompisar eller nåt vet fan inte asså. Just det fick för mig att jag skulle slinga håret igår men det kaosade också så såg ut som en fucking kykling i håret och idag så hade min snälla älskling mörk brun hårfärg så nu har jag färgat det mörkbrunt i stället ser typ likadant ut som min vanliga hårfärg så det är chill ;) aja nu väntar jag på natalie som duschar med sin bästavän veronika :( hon ville ju inte duscha med mig så ah.. aja men vi hörs väl //Dressarn


ÄLSKLINGEN


Kommentarer
Postat av: Anonym

Din brud är en ÄCKLIG jävla fjortis HOOOOORA! ser ut som skit, släng henne! fattar inte vad du tänker med...SÅ JÄVLA ÄCKLIG!!!!!!

2010-12-11 @ 19:58:22
Postat av: Natalie fucking MAgnusson

HAHAHAHHAHA snackar du om mig nu eller? hahahah omg jag dör äääälskar rykten dom berättar saker som jag själv inte vetat om. hahahhahaah

2010-12-11 @ 22:33:36
Postat av: VERONIKA FUCKING WAHLSTRÖM

HAHAHHAHAHAHA. du dina anonyma kosssssa. Kan inte ens skriva ditt namn, haha lallare. du måste skrivit den här skuten till fel person, som också är tillsammans med Nataalie, och jag svääääääääääär på gud den david måste ha lånat din mammas hjärna, FALLER FÖR HOROR.

2010-12-11 @ 22:37:47
URL: http://forortsflickor.blogg.se/
Postat av: Natalie Magnusson

hahahahah Veronika, jag har sagt det förut men jag säger det igen - DU ÄR SÅÅÅÅ TUNG BRUDEN!

2010-12-13 @ 18:19:30
URL: http://forortsflickor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0