chilling in the bed

ligger i sängen och chillar galet imorn är det ju skola sista veckan för terminen så ingen skolk överhuvudtaget vilken lektion det nu än är! så enkelt är det bara.. och just det måste fan köpa snus imorn min sista tog slut idag :/ ah fan men min dosa räckte fan hela helgen det är fan soft. Mitt nyårslöfte ska försöka bli att sluta snusa faktiskt visst skadar inte kondition och så men det är ändå inget bra för kroppen tycker jag. Aha ah men nu undrar ni säkert hur jag kan ligga i sängen jo har ju bärbar liksom ;) men ah nu ska jag nog ta och ringa älsklingen eller så får hon ringa mig men ligger och smsar med henne nu så ah nu säger jag fan godnatt! // Dressarn.


Kommentarer
Postat av: anonym

taaa tillbaka sooooophia!!!! din nya är en jävla fjortishorrrrrrrrrrrrrra!!

2010-12-13 @ 10:35:52
Postat av: Natalie Magnusson

Avundsjuk, ah snälla :)

2010-12-13 @ 18:17:36
URL: http://forortsflickor.blogg.se/
Postat av: Sophia Larsson

Samma kommenterar min blogg. Fattar inte vem det är :S Står bara södertälje om man söker upp den.

2010-12-15 @ 19:26:10
URL: http://korkadbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0