Dressarn här again :D

Chuee bree vad händer jaaaooo?! nej men jag har sovit hos natalie typ två dagar i sträck nu fett mysigt men lite tjafs och sådär men allt löser sig liksom så det är lugnt ;) idag ska jag typ också sova hos natalie haha :P vi ska typ ja vad ska vi hitta på det får ni nog se imorn då vi tagit bilder från denna kvällen känner att det kommer bli fett kul om vi lyckas fixa allting. AJa men nu ska jag ner och pumpa styrke så det så :) vi hörs och just det älskar min Natalie mest <3


Grabbarna för sjukt länge sen, tävling i polen. Matte i mitten haha

Hahaha vi som var tvungna att banta lite bastun var typ 10 minus grader så hjälpte inte ett piss.. jag längst till höger ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0