........

Asså blir as irriterad fick sms om att mitt paket med mina kläder kom idag men nej såklart är pappa i fängelset, asså han jobbar där. Så ja nu kan jag inte hämta ut paketet hade fan beställt mycket kläder eller ah ganska mycket. Jag som längtade tills att få hämta ut det idag men aja nu får jag vänta tills farsan kommer hem från jobbet som typ är imorn eller onsdag.. Aha aja får nöja mig med att älsklingen kommer hit och sover här vi ska bara chilla ta det lugnt och mysa till en jävla massa filmer stört skönt! sov hos henne igår vi hade fan en månad igår :D älskar dig mest hjärtat! Just det idag efter skolan skulle jag till morsans jobb för hon hade 10 svarta soppsäckar med pantburkar men när jag är 10 minuter från hennes jobb ringer hon och säger "Nån har tagit alla säckarna" asså då fick man ju typ stor flipp... Men ah åkte dit iallafall brorsan var också med men när vi kom dit fanns det två säckar så vi drog och pantade dom sen drog vi och käkade på donken tjockisar vi är asså hehe.. fast det är jag fan värd efter lägret som var i helgen. Fyfan det tog asså träningsvärk i alla muskler som finns i kroppen asså. Idag fick vi chilla från träningen för våra tränare så det var skönt men imorn är det styrke sen onsdag brottning torsdag brottning och fredag styrke :) sen i helgen blir nog sista helgen man kan festa till det lite ;) eller ah sen har vi ju jullovet men ah får se. Just det är fan senior fyrstads i helgen så då har man nånting att fira när vi tar hem vinsten. Lite kaxigt kanske att säga så innan men det är vad jag tror iallafall. Aja nu ska jag ladda ner ännu mer filmer.. Hörs ses// Dressarn

Hittade fan den här haha fett snygg asså :D tror det är Victoria i min förra skolans jacka haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0