F3kk3

Asså wtf var det som händer igår asså fattar inte när jag och Matte kör hårt går det jävligt hårt till :P asså ah tydligen låg man på golvet och krälade omkring och sen hade tydligen marcus hjälpt mig in i rummet där jag spenderade resten av natten.. ah det var sjukt igår fan. Hahahahha mjöl och kreatin överallt fan asså vad hände :P aja idag ska vi dra på bio typ ah vad är vi typ 10 pers skulle jag tro sen efter bion blir det väl FEEEEEST! sista innan julen liksom. Hooooehooooehoooeee finns det några snälla barn här? klart det finns känner att det kommer bli en toppen jul. Aja nu ska jag fixa mig och sådär sen typ börja rulla in mot staden om ett tag eller typ två timmar. Ah men precis vi hörs ;) <3 //Dressarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0