God jul Motherfuckers!

Ja men oh ja, idag är det julafton det ända man hör utifrån är morsan som damsuger typ hela huset och julmusiken som spelas om och om och om och om igen.. Fan asså jag är typ sjuk det sög ju riktigt hårt såhär på julafton. Ont i halsen hostar som värsta hästen och stört täpp i näsan liksom. Helt åt skogen.. Men när jag vaknade fick jag ett paket och resten av paketen får jag öppna efter kalle anka säger dom :P aja i paketet jag fick var det ett par koss hörlurar dom är fan fett soft pallar inte med såna där pluggin hörlurar så och koss är både snygga och hyffsat bra ;) men ah vi hörs nu ska jag käka frukost typ skulle jag tro får väl se. // Dressarn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0