Home Again bree ;)

Jaha då var man hemma kom fan hem till en mysig julstämming jag har ätit lite korvgryta och druckit julmust ;) nu ska jag typ ta en dusch och sätta på mig myskläder hihi. Efter jag gjort det ska jag göra klart alla jävla skoluppgifter asså! ah jätte kul... Sen blir det mysig filmkväll med familjen faktiskt efter allt som hänt och sådär hoppas iallafall allting löser sig jag pallar inte direkt en gång till.. Fan saknar min älskling så jävla extremt redan  :/ det är fan jobbigt att vi ska bo så långt ifrån varandra.. SUGER! Jo men chuee hej svejs i lingon riset. Nu ska jag gå in i duschen //Dressarn

Ja älsklingen har ju redigerat denna bild och satt en svart fläck fattar inte varför eller hon typ vill inte se att hon ligger i BH? vem bryr sig liksom som att folk inte sätt dig i bikini. Du är sötast hjärtat <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0