Julen är här..

Jaha då var det julafton imorn alltså, taggad? såklart man är lite taggad god mat och julklappar det är väl underbart :D jo men iallafall idag vaknade jag och natalie upp hemma hos matte av att han kommer in i rummet och bah nej nu är det dags att ta sig upp vi ska julhandla man bah, snubben som alltid typ sover längs är piggast vad fan? ah vi lade oss liksom 6 på morgonen och sen vaknar typ tolv utav honom :/ aja efter det drog vi till skärholmen och mötte upp linn det var skit mysigt att gå runt.. eller kanske inte jo men klart det var lite mysigt men mådde ganska dåligt så :/ men iallafall efter det åkte matte och linn till ikea typ eller nåt sånt där och jag och natalie åkte ju hemmåt hon skulle hem och jag hem så vi sa hejdå till varandra i slussen. Eller just det jag åkte till nacka där jag mötte upp bror min och vi köpte lite julklappar. Ring ring ring ring ring.. haha ah köpte en sak man ringer på till föräldrarna för våran är ju typ kaaaos :D sen efter vi gått runt ett tag i nacka bjöd jag bruurshan på BK as nice faktiskt sen köpte jag även en t-shirt as snygg sen rörde vi oss typ hemmåt och nu sitter jag här och är helt död och ska typ sova nu ska bara ringa älsklingen men vi höres.. // Dressarn    och förresten godjul på er ! <3


Kommentarer
Postat av: linnbrikell

älskade bror david , vi dorg hem till mig .. inte ikea klcokan 8 på kvällen ? :DDDD hahahahahahha pajas <3

2010-12-23 @ 23:58:31
URL: http://linnbrikell.blogg.se/
Postat av: DavidEmretzon

Men hörru skärp dig nu asså ni åkte väl med bussen mot ikea? eller kungens kurva? och klockan var ju typ runt 5 för jag var i nacka vid typ 17.40 :P <3

2010-12-24 @ 11:07:37
URL: http://dressarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0