<3 Träning

Asså fan asså nu är fan träningen sjukt jävla kul att gå på alla har fått upp humöret och alla har en mycket bättre sammanhållning nu asså, fan det är så skönt att träna finns typ inget bättre. Helt jävla underbart. Nu är det 5 pass i veckan fram tills SM asså, det är det jag satsar på just nu, 4 månader kvar. Skönt att alla stöttar än till 100% nu, eller ah det känns som det ;) idag körde vi brottning i fan två timmar visst det var sjukt jobbigt men det var kul körde med alla så går inte få bättre träning än den man får nu. Imorn ska jag Bogge och Matte sola fan, det är fan också sjukt skönt bara att man får sån sjuk jävla rövsvett :P hahahaha... efter solningen sticker vi och pumpar musklerna med styrke ska köra ben och armar har jag bestämmt mig för, tänkte köra rygg och axlar men har ju skadat mig lite granna i ryggen vette fan vad det är men Mattes farsa är ju massör eller hur det nu stavas. Så han skulle se till att ryggen blir bra. Ah det är väl det har precis tagit ett avslapnande bad. Riktigt jävla toppen efter man tränat. Aja men nu pallar jag fan inte skriva mer får se om jag skriver nåt imorn men det tror jag nu, kul att blogga fan även om alla tycker att det är lite bögigt :P men blir typ som en dagbok så vad fan då kan väl resten av folket veta vad man gör om dagarna, även om en dagbok ska vara hemlig. Aja hare bra boys and girls nu ska jag ta och snacka med Natalie tror jag. Soft soft // David

Soft bild :P

SoftSoft

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0