<3

Du ska veta att jag kommer aldrig såra dig på dom sättet du sa du trodde jag skulle göra, jag kommer aldrig i hela mitt liv såra dig på det sättet. Jag är inte den killen som springer runt och knullar vilken brud som helst visst när man är singel visst man raggar lite här och där men jag är ärlig med att säga att jag haft sex med 4 personer och det sa jag till dig igår också vi låg och tjafsade men vi kom till slut överrens och jag hoppas verkligen inte du tror nånting annat än vad jag sa till dig, för jag älskar dig och ingen annan som jag sa när du låg 1 centimeter ifrån mig visst det har bara gått en månad sen vi blev tillsammans men du är fanimej underbar. Du kan berätta allt för mig du behöver inte vara blyg med mig du behöver inte skämmas över nånting inför mig när du är med mig. Vi är båda blyga personer och vågar inte visa riktigt vad vi känner för varandra men asså det jag känner för dig nu det är bara underbart, blir bara mer och mer kär för varje dag som går. Du är bäst!
JAG ÄLSKAR DIG NATALIE MAGNUSSON

Kommentarer
Postat av: killen utan namn

hopas du inte är otrogen mot denna brud som du va mot hon alexandra, äckel

2010-12-01 @ 08:58:47
Postat av: Killen med namn

Han har redan varit det.

2010-12-01 @ 21:43:33
Postat av: David

Sug kuk era äckliga fittor våga säga era namn i stället så ska ni få se om ni är lika kaxiga horungar!

2010-12-04 @ 20:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0