Älsklingen :)

Mysig dag idag, Natalie kom ju hit imorse eller typ vid halv elva eller nåt sånt där, tjatade i typ 20 minuter att jag skulle komma och möta mig :p men ah till slut började jag gå men då var hon typ utanför huset :D aja men kom precis hem från att gått med henne till bussen. Japp mysig dag iallafall, skönt att vara sjuk ibland men nu suger det fan har vart hemma typ i två veckor och har ju glömt sjukanmäla mig så min frånvaro lär ligga på runt 40% asså :/ Knas bror.. Aja får väl försöka lösa det annars får jag ju fan inget studiebidrag.. Det suger i så fall. Aja nu när jag var på toa såg jag även att jag fjällar i ansiktet sen vi jag, Bogge och Matte var och sola. AJa skit samma imorn ska jag fan sola igen tror jag det är sjukt jävla nice! aja men shurda på er nu ska jag lyssna vidare på Näääk och chilla gal1 tills mamma och pappa kommer hem då vi ska äta tror jag. Aja // David

Nån som saknar sommarn mer än jag? ah breee sommarn äger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0