Kanske dags vet fan inte..

Asså ah vad tycker ni ska man börja blogga igen vet inte om bröderna är på men funderar på att börja blogga lite ändå lite kul att läsa igenom sen vad man gjort och sådär fan ;) men ah idag har jag typ vad fan har jag gjort.. typ ingenting vaknade upp jag och älsklingen sov ju hos marcus knasigt asså. Ah vi skulle sova hos Natta men nej så blev det inte eller vi orkade typ inte.. host host, aja efter man vaknade upp taggade jag med marcus och hans polare till fasta centrum han och hans polare skulle pressa styrke, fattar inte hur han orkade det asså :/ inte sovit ett piss typ haha, iallafall jag satte mig på donken och käkade och asså jag kunde inte äta mer än halva portionen typ man har ju csn kort och grejer så man får ju + meny då liksom men ah assså har insett nu att donken är VIDRIGT! eller ah asså tappat matlusten typ totalt nästan, eller iallafall snabb äcklig mat :P undra vad fan det beror på :S ... aja men natalie och matilda kom till donken sen och mötte upp mig sen åkte jag och natta hem till mig eller vi blev hämtade av mina snälla föräldrar asså :) men vi åkte typ runt i två timmar först biltema sen typ ah vi åkte en massa iallafall men sen kom vi hem, jag tog en underbar dusch i det nya badrummet det är fan stört fräscht. Sen efter det lade jag mig med sötnosen i sängen och kollade film. Skit mysigt men ah hann kolla typ 40 minuter sen skulle hon åka. :( men aja nu satte jag mig vid datorn iallafall från precis lämnat älsklingen vid bussen. Så nu blir det väl till att lira CS tror jag fan eller L4D. Aja frågan är ska man fortsätta blogga eller inte? blir väl att jag bloggar när jag har tid sen får dom två andra dressarna också ta tag i det.. aja Shurda vi hörs det vanliga puss // David Dressarn Emretzon

Söta? såklart vi är <3

Kommentarer
Postat av: a

fortsätt blogga :D

ni är jätte söta tillsammans :)

2010-11-16 @ 17:33:38
URL: http://ander.devote.se
Postat av: David

Tack så mycket Amelia :)

2010-11-16 @ 21:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0