Sjuk ju?!

Men bröder jag är fan sjuk :/ det suger att vara sjuk fan, men imorn kommer älsklingen till mig på morgonen och myser med mig så jag slipper vara ensam sjuk :) hihihihihihihhihhoohhohohohahhahehehe. Super duper nice ju! världens snällaste som kommer. Fan nu får jag världens huvudvärk också... och sen är det typ hundra grader här inne svettas sönder typ.. det är knas breee, aja nu ska jag spela vidare med Erik fan det är soft soft. Shurda // David Den biffiga här

tjock länge sen men ändå :P hah as biff! nej itne så biff där faktist men aja måste ju lägga upp lite såna här bilder för att få lite fler läsare liksom :P

Kommentarer
Postat av: steffe

Du är biff men fett keff på att slåss.

2010-11-18 @ 08:34:51
Postat av: David

Vem fan är steffe? :P jag slåss inte ens så fattar inte? :P

2010-11-18 @ 17:51:58
Postat av: Steffe

Ah så du spelar bara cool med Stone island då eller?

2010-11-18 @ 18:01:15
Postat av: David

Bara för man bär SI behöver man inte slåss eller? jävla wannabe hullis asså.. Man kan ju ha det för att man gillar märket stilen eller cashflow så vad är det du vill komma?

2010-11-18 @ 18:06:24
Postat av: Anonym

Bara för man bär SI behöver man inte slåss eller? jävla wannabe hullis asså.. Man kan ju ha det för att man gillar märket stilen eller cashflow så vad är det du vill komma?

2010-11-18 @ 18:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0