Sjuk typ :/

Asså fan vaknar upp har typ försovit mig elle det är ju onsdag, alltså OIL vi har det i skolan man gör saker man inte är klar med och sådär, sen har vi även idrott på onsdagar men aaa nu får jag ta och börja röra mig mot skolan. Bussen går inte fören vid 11.07 :P hahaha.. så jävla sjukt att bo här ute på ingarö. Sen har jag världens värk i halsen och typ upp i öronen :/ och så är jag förkyld. Asså orkar inte vara sjuk. Var fan sjuk hela förra veckan asså förutom måndagen, fyfan för att vara sjuk. Aja nu ska jag väl ta och göra mig i ordning chilla galet framför datorn med lite kellogs K och mjölk. Samt ett glas juice. Shurda på er // David

Extremt söt bild på mig själv :) hahhaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0