FKB (FlippareKörBara)

Nu jävlar kör vi hårt, blir 5 pass denna helg bara brottning ett ikväll två imorn och två på söndag riktigt nice ;) fast hade velat vart hemma på lördag för att få vara med min flickvän på månadsdagen liksom :/ men ah sånt är livet.. Aja nu ska jag bära in min väska i bilen och sen bär det av mot Falköping. Det blir nog riktigt tufft skulle jag tro, men vad fan man är ju spårvägare så klart man klarar av allt! Kommer kunna nås via luren har ju facebook och internet där och sen kan jag ju även ringa och smsa så. Men shurda på er vi hörs /Dressarn

Och för dig Natalie vill jag bara säga att du är underbarast finns ingen bättre än dig här på jorden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0