Pippifåglar

Jo men så att jag och Natalie har ju inte sovit ett piss inatt vi valde att kolla film till typ halv två sen låg vi och pratade om vad vi kände för varandra och sådär första gångerna vi träffades och ah massa grejer riktigt mysigt faktiskt men rätt vad det var så kollade vi på klockan och då var den ju tamifanimej 05.10 typ asså helt! aja så hon har typ fixat sig sen dess medans jag legat i sängen somnade typ tio minuter och drömde sjukaste grejer om typ choklad fåglar som började leva och sen började jag stört garva i sömnen och vaknar av att jag stört garvar :p Natalie var skit rädd för små fåglar i drömmen som egentligen var choklad :P värsta typ Harry Potter drömmen ;) Aja jag tog ju då en dusch sjukt nice och nu ska jag klä på mig sörru, vi hörs. Shurda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0