Du är det bästa jag har, förstå det..

Älskling fööfan, jag älskar dig för den du är och jag släpper inte dig för allt som händer i din omgivning jag kommer hålla dig hårt så länge jag kan och du känner att det inte finns nåt mellan oss kvar längre. Du ska inte tro att jag bryr mig bara om ditt utseende men visst klart jag bryr mig om ditt utseende men vadå vem tycker inte du är världens snyggaste? Du är helt stört söt du är helt sjukt snygg, men saken är den att den personligheten du har den är fan underbarast du skrattar åt allt du kan helt otippat när man typ bara sitter och kollar på film börja as garva och ingen fattar nånting, du är fan så sjukt jävla rolig du är världens snällaste. Du betyder allt för mig älskling!
Min sötsura älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0