"På TV visar de dig hur tvättmedel tar bort blodfläckar hur lätt som helst. Jag tror att om du har en T-shirt med blodfläckar överallt så är inte tvätten ditt största problem."

Fyfan vad det var KAOS igår asså! jag och natalie kom liksom hem vid 10 imorse helt jävla sjukt asså var typ överallt till slut hamnade vi på en fest men kom ju väktare och grejer så vi var tvugna att tagga sen drog vi vidare till Erik och så typ var vi där tills 8 på morgonen sen åkte vi hem till älsklingen asså fyfan! hahaha fyfan vad gott det var med riktig mat idag asså, bara ätit en jävla massa skräpmat i en hel vecka asså :P aha nu sitter jag här och gör typ ingenting ska nog lira lite cs sen ska jag nog ta och kolla på en film och sen sovdags typ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0