Tog detta från nån annan blogg men aja :P

Vad heter du? David Emretzon
Hur gammal är du? 17 om en månad
Hur lång är du? 1,74 typ
Hur mycket väger du? 70 panner en brottare vet alltid sin vikt
Vilken hårfärg har du? Mörk brunt
Vilken ögonfärg har du? Blåa
Är du nöjd med ditt utseende? Ah typ men man ska inte klaga
Har du någon flickvän? Ja
Är du kär?  klart jag är
Har du strulat? Ja
Vem strulade du senast med? Min älskling
Är du oskuld? - Nej Favorit mat? - Kebab pizza HAHA
Äckligaste maträtten? - blodpudding
Äter du mycket/ofta? Protein pulver :D
Vilken är din favorit läsk? Red Bull ger dig vingar
Gillar du sushi? Verkligen inte bara räkorna med ris
Är du lycklig? Ja, jag har ju världens bästa tjej så
Tänker du ofta på döden? Nej
Är du avundsjuk på något/någon? Inte direkt
Tror du på gud? oh ja! nooot
Tror du på ödet? Nja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ah med bruden jag har nu så var det nog lite så..
Älskar du hon? Klart jag gör
Hatar du någon just nu? Alla golar fittor och ryktes spridare :D
Är du falsk mot dina vänner? Nej är nog ärligaste personen mot mina vänner skull jag nog säga
Saknar du dina gamla barndomsvänner? Klart man gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0