Vaknade för en fucking timme sen typ :/

Asså ah ni lär inte se så mycket av mig på resten av lovet kommer för det mesta spendera tiden hemma och bara typ sitta på rummet och typ spela xbox sitta vid datorn och sen såklart kommer jag typ träna när det är träningar och ska typ gå ner och dra ett styrke pass nu blir fan bröst och ben :) chue hej svejs vi ses väl efter lovet kommer nog blogga en del eftersom jag nog bara kommer vara hemma förutom när jag typ är hos bruden men reserna jag kommer göra är väl hem  till bruden och tillbaka om jag ska göra nåt och sen när jag ska på träningarna.. Fråga mig inte varför men känner att jag bara behöver en hel vecka att bara softa sova ut och ah chilla gal1! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0