Xbox live BITCHES!

Äntligen fixat mitt Xbox Live motherfuckers! länge sen jag bloggade men pallar fan inte :/ aja asså det jag vill säga att jag har fan inget mer att bevisa jag kan inte fatta vad det är jag gör fucking allt för att visa dig att du är min flicka och bara du är min flicka, du är den jag älskar du är den jag är kär i, vad mer begär du? jag förstår inte.. Aja i helgen ska jag bara chilla inomhus eller ah typ hemma eller hos bruden, får se vad hon ska göra men det var sagt att vi skulle gå på bio och mysa galet hela helgen men får väl se hur det blir med det hoppas jag iallafall inte får vara utan henne i helgen.. Nej asså nu är träningen nice asså! 6 pass i veckan kör stenhårt nu bree. Aja shurda vi ses på vantör, vette fan NÄÄÄK. N trippel Ä K hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0