Yoooyoooyooo in my room again!

Yee Emretzon1337 on Xbox live is here :) haha nej men städade lite i rummet nu fan, asså mitt rum är tjockt tungt nu asså. Aja slutade 11.40 idag och börjar 10.00 imorn äger fan sönder, nu blir det till att lira CoD MW2 tills jag ska tagga till träningen. Efter träningen slaggar man hos micko typ ska lira CoD hole night typ haha sen imorn bitti flyger vi till skolan xD och efter skolan imorn ska jag möta upp min brud typ som ska slagga hos mig hiihi älskar henne mest bree :D aja mycket smileysar i detta inlägg men chuee bree är fett glad fan vette fan varför men är nog för att jag är STÖÖÖÖRT kär i min brud :O <3

Feeeeeeett länge sedan!

 


Kommentarer
Postat av: Nora

Moahaha jag börjar 12.35 imorgon o har en lektion ;D

2011-01-21 @ 01:36:14
URL: http://nliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0