Katanoi next!

Blir bara brunare och brunare för dagarna som går det är naaajs! men saknar även min älskling mer och mer för varje dag som går.. Och sen saknar jag fan brottningen tråkigt att inte kunna brottas här nere.. men man brottas ju såklart med brorsan sin i havet och poolen så lite brottning får jag ju. Ja nu sitter jag här vart på stranden hela dagen och nu väntar jag på mamma, pappa och brorsan. Dom ska också fixa sig klart sen blir det till att ta taxin till katanoi tror jag det stavas :S men iallafall där spenderar vi resten av kvällen och ska shoppa galet jaoo! det är ju soft soft soft och ännu mer soft.. Köpte en grej till min flickvän min mamma tyckte jag skulle köpa den så ah gjorde det, får se vad hon tycker. Aja vi hörs allihoppa nu ska jag taggish, peace and shurda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0