To the city!

Asså helt jävla sjukt! fått grym bränna idag fast det vart lite molningt och regn idag :P men solen sken i en halvtimme nånstopp i alla fall det var riktigt sjukt varmt som fan! Haha sjukt klimat här nere asså bästa stället, skulle lätt kunna bo här nere om min älskling också gjorde det och om spårvägen flyttade ner hit så man kunde brottas också :) Just det pumpade bröst nyss sjukt skönt min farsa baah du vet att det du körde nyss med var 80 kilo jag baah va? gjorde åtta repetitioner på 80 kilo det är nice! :D Nu ska vi strax gå till stan och käka det blir nice ska även shoppa lite till.. kanske hittar nånting till min flickvän igen :P men vet en t-shirt jag ska köpa iallafall till mig själv sen kanske nåt annat vet inte faktiskt, men aja vi hörs ska dra nu shoooo hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0